Friday, January 22, 2010

Malam dinner trip budak budak photo kali ini di disko atau restoran?












Pintu depan koordinator ku. Soh dia decide nak pi mana. Tapi satgi menang kat disko. Bahaya balik. Hehehe




Mula mula aku dengaq Cik Mira announce nak buat dinner kat disko aku dah agak x berkenan.Erti kata lain sebab aku dah lama stop berjoget joget ni.Sebab jelik tengok budak budak muda pakai x senonoh pastu berpelok pelokan dengan jantan yang pelbagai.Dah tu mabuk pulak terang terangan.Itu memang x boleh nak dipersoal sebab orang tua pun sendiri ramai yang kaki mabuk x kira la pulak yang muda ni.Serba nak dicuba nak dirasa.So bukan lah nak kata membantah pendapat nak ke disko.Kalau buat pon aku setuju kan saja.Plan lain ialah aku boleh ikut Encik Nuri dengan Encik Hamid pi mana mana kalau depa ada plan lain.Depa lepak mamak pon aku turut kan saja.Tapi aku lebih suka lah kalau buat dinner kat restoran yang ada scenery yang cantik tu.bukan apa dapat tenangkan minda sambil makan makan dan bincang bincang dengan semua orang.At least budak budak boleh try test under low light condition kan?hehehe.So esok sajalah ya.


No comments:

Post a Comment